Wednesday 8 May 2013

ke mana hilangnya ??

bismillahirrahmanirrahim...

baru ja habis exam arab.. entah kenapa,, takdak mood nak exam final kali ni.. malam tadi pun aku study sikit ja. masuk ke tak pun taktau la. yang aku tau aku dah selamat pun jawab exam arab. tawakal ja la dengan apa yang bakal aku dapat. yang penting aku dah usaha dan berdoa. doa dari mak yang paling penting sebab doa ibu ni mustajab. so, selalu2 la mintak mak doakan yang baik2 untuk kita =)

ada lagi 2 paper ja yang tinggal,, comp dengan RIM... isnin, selasa dan dah habis!! setahun aku dok kat sini.. kejap ja.. selalunya aku la orang yang paling excited dalam bilik ni nak balik Penang awal sebab tiap2 kali exam, mesti paper aku habis awai.. selalunya aku akan balik seminggu awal dari dua orang roommates aku ni. maklumla, depa core course, exam pun habis lambat..

tapi kali ni?? entah.. takdak mood langsung nak packing barang, nak buat pre-booking roommates, exam pun takdak mood.. dan tiket balik pun aku tak beli lagi sebab aku still taktau nak balik hari apa. tak
kan nak dok dalam cfs ni kot..?? memang tak laa.. apa yang menjejaskan mood aku ni hah? mungkin sebab ni last sem aku dengan joyah n syikin kot. sem depan sebilik dengan orang lain pulak. mesti dah lain.. sedih sedih sedih :'(

argghh!! sudah la syafiqah.. better stop typing now. otherwise you tears will drop on this keyboard suddenly lead to big flood all over the laptop. oraitttt!! sorry for this nonsense post guys! just wanna express my feelings right now..

No comments:

Post a Comment