Tuesday 5 June 2012

APT n EPT

hari ni masuk 3 hari aku ada kat uia ni... ok,, bes,, enjoy smua la... x boring.. budak2 yg baru mai pn suma ok ja bila tgoq... hari ni kmi ada test EPT (English Placement Test) dgn APT (Arabic Placement Test).. test ni yg akan tntukan brapa tahun kita akn wat asasi.. samada 1 thun or 2 tahun... tp msa wat EPT td aku rsa ok lagi... blh la jwb...

test APT stat ptg... pkoi 2.30.. so kmi pn kalut2 la baca buku bhasa arab... mcm nk spm dh aku tgk smua org...haha.. sblm test APT,, ada test FKT (Fundamental Knowledge Test).. test ni sbnaqnya test fardhu ain biasa ja.. tp soalan dlm bhasa inggeris,, adoi,, jenuh translate gak la... pas abih FKT,, stat la APT plak... dpt2 krtas,, aku bkak m/s ptama.. cehhhh,, ok lagi.. susun huruf ja... mcm main puzzle tu..hahaha..

mai yg lepas2 tu... x larat nk melengung.. xtaw nk jwb apa.. dgn mata pedih tahan ngantuk... soalan x jwb,, tenyeh mata ja lbih... jenuh jgak nk tggu smpai pkoi 5...sbnaqnya,, klau xmaw jwb dh,, blh kluaq dari bilik tu,, tp aku tgk dlm bilik tu xdak spa pn kluaq,, aku tpaksa la dok jgak dlm tuu.. tp xpa,, ada ekon kuat.. sejukkk....

test ni cmpur brother n sister.. tp bilik aku untung,, smua sister ja.. no brother2... haha.. ada satu biik tu,, smua sister,, ada sorg ja brother dlm bilik tu.. ksian brother tu...hewhew... ok2,, abih APT,, aku dgaq smua org dok kata awat soaln dia "senang" sgt.. mmg sng pn.. smpai x bgerak pen yg aku pgang...

so,,, apa2 pn,, tggu ja la rsult test tu.. hopefully ok la...

No comments:

Post a Comment