Monday, 21 May 2012

penantian yg menyeksakan

bismillahirrahmanirrahim...

ok,, baru ja habis tulih surat rayuan utk tangguhkan kmasukan ke UIA.. mnyampah btoi la,, kna tulih surat tu dlm english,, aku bukannnya tere pn nk mgarang esei english ni... so,, tpksa la aku bkak blik buku cntoh krgn yg sbnaqnya aku dh wakafkan kat adik aku... hahaha.. teserlah kelemahan aku,, smpai nk tulih surat pn kna guna buku cntoh krgn.. mcm wat homework ja rsa...

harap2 la boleh postpone pndftrn tu.. aku nk tggu rsult mktab.. klau aku p dftr UIA jgak,, RM470 kna bayaq dulu.. ENTRANCE FEE IS NON-REFUNDABLE!!!!! xkan aku nk bayaq RM470 utk 2 3 hari ja aku kat UIA tu... rugi laa..

org lain dh nk stat msuk u dh..kwn2 yg dpt usim,, 23hb ni depa nk p dh.. matrix,, 28hb.. depa nk p blajaq dh... aku ni??? apa pn xwat lg.. harap print ja suma borg,, tp satu pn x isi lg.. dgn nk p x-ray la,, cop yg tu yg ni.. aku xdak hati lgsg nk prepare apa pn... sbb aku dok tggu mktab pnya rsult la.. klau cnfm xdpt,, sng crita... maw x maw,, aku mmg kna siap brg2 utk p UIA... ni dok tertunggu2... ni yg x suka ni..

tp apa2 pn,, aku kna prepare jgak utk UIA.. tkut mktab x dpt,, UIA pn x dftr.. stg habuk pn tadakk... so  rela dlm tpksa la aku nmpknyaa... :(

2 comments:

  1. Alhamdulillah. Untung awak dapat Uia :) Ramai giler nak masuk Uia tapi tak dapat. Saya sekarang tunggu result rayuan uia. Harap dapat :)

    ReplyDelete
  2. btoi tu... rmai yg nk msuk uia x dpt... all the bes utk ryuan tu eh =)

    ReplyDelete