Thursday 24 May 2012

bad news

bismillahirrahmanirrahim,,

ok,, msa aku syok2 dgaq lagu anak kmpung kat hotfm,, ala yg jimmy palikat nyanyi tu.... nset aku bnyi... aku nk angkat,, pastu aku tgk dia pnya number.. mmg x knai... number tu number KL... ok aku tgk number dri KL,, aku dh dpt agak sapa yg call aku... aku harap aku akn dpt jwpn positif bila aku angkat fon... aku pn angkat fon,, dh agak dh sapa yg call,,, UIA la... depa call nk bg feedback psai surat yg aku mntak postpone p UIA tu...

ok,, dia habaq xleh postpone,, kna mai dftr jgak 3hb ni..huhu... aku pn terima berita tu dgn pnuh kehampaan di hati...  :'(  arrrggghh,, mksudnya rm 470 tu,,kna bayaq jgak laa... dh la satu borg apa pn aku x isi lg... cop sgala bagai tu pn belum.. barang2???? lagi la xdak... xray la, apa la.. smua tu blum wat... lagi smggu ja lg... mksdnya,, aku kna sibukkan diri aku mulai esok la....

xdak smgt nk wat apa pn.. tp maw ka xmaw,, aku kna p wat jgak bnda tu smua.. bgi setel jgak mslh tuuuu...  selagi x abih,, selagi x setel,, maw serabut otak aku... hai la... nak p bljaq pn mcm ni ka??? dugaan sgguh la... sabaq sudah la...

No comments:

Post a Comment