Friday 12 October 2012

final exam

bismillahirrahmanirrahim....

waktu2 cmni mesti rmai yg tgh exam utk final kan???? yg dh habis exam pon msti byk jgk... uitm msti abih,, uia baru nk stat,,, x kisah la bila2 pon,, jnji exam... lma dh x exam,, rsa malas nk study la pulak,,, hehhe,,, last exam pon wktu spm tu la,, lpas tu mna ada exam dh,, klau ada pon,, takat kuiz,, test dlm klas cmtu ja la,,,

rsanya baru sat ja aku ada kat CFS ni,, dh final exam pon skrg,, x berasa pon,,, mungkin dgn surrounding kat sini yg tenang n dengan adanya kawan2 yg happening yg mnceriakan hidup aku setiap hari,, hari2 yg berlalu x terasa pon,, seronok ja dgn keadaan kat sini,,

sebenarnya sem ni aku x byk subjek,, ye la,, first year kan,,, apa ja yg aku amek pon,, english,, arab n basic themes of al-Quran ja pon,, utk final ni kna tmbh lg 1 that is study circle ataupun kita pggil usrah je dlm BM,, alhamdulillah,, takat harini,, 3 paper dh lepas,, tinggai 1 ja lg,, that isssss....... BTQ,,, it's ok,, i hv 6 more days to prepare for this subject,,, hehe,, hopefully result kli ni k,, sbb masa mid sem haritu,, aku dpt 14.5/20 ja,, aku blur kat soalan objektif,,

so far,, paper english ok,, study circle pon ok la,, soalan recycle jaa,,, arab??? hmmmm,, i think that i've done the best,, so just redha n tawakal a'lallah.... dgn dugaan sakit yg Allah berikan kat aku utk minggu ni,, sabaq ja la... moga2 kesabaran aku ada ganjaran dia...la yukallifullahu nafsan illa wus'aha... Allah xkan uji hmbaNYA dgn dugaan yg x mampu ditanggung... everything happens for a reason,, i believe in that... 




so,, in the nutshell,, hehe,, dh mcm nk wat essay plak,, siap ada nutshell bagai,, seek doa from Him,, He is the only one that can give good things to his servants,, so ask from Him for our goodness so that we are in the right path... one of the greatest causes of guidance is DOA..

tu ja utk takat ni,, nnti2 aku update yg lain plak klau ada masa  =)

No comments:

Post a Comment